Zasady wysyłki

  1. Zamówione towary wysyłamy firmą kurierską lub przesyłkami Poczta Polska*.

    Koszty podstawowe przesyłek przy płatności z góry:

    Kurier 30 zł (1 dzień)

    Koszty podstawowe przesyłek za zaliczeniem (kurier pobranie):
    Kurier 35 zł (1 dzień)

    UWAGA: Przesyłki o wartości powyżej 2000 zł przesyłamy tylko kurierem. W zależności od wagi przesyłki sklep nalicza wyższe koszty przesyłki od podstawowych. Koszt przesyłki wyliczany jest automatycznie i jest widoczny po przejściu do koszyka i wybraniu formy przesyłki. Przykładowo w przypadku przesyłki kurierskiej podane koszty obowiązują do wagi 30kg. Waga towaru uwzględnia również wagę opakowania. W koszcie przesyłki zawarty jest także koszt pakowania w kopertę lub pudełko.
     
  2. Poczta Polska dostarcza przesyłki ekonomiczne zwykle w ciągu 5 dni roboczych. Kurierzy dowożą przesyłki w ciągu 1 do 2 dni roboczych (zwykle 1 dzień).
  3. Koszty transportu ponosi kupujący w/g specyfikacji przy zakupie.
  4. Na wszystkie towary udzielamy gwarancji. W przypadku zawarcia umowy na odległość, klient (konsument) ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. W takim wypadku kupujący odsyła na swój koszt towar do sklepu wraz z dołączonym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy bez podania przyczyny. Sklep zwraca  całkowity koszt zamówienia tj. towaru wraz z kosztem przesyłki do klienta. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
  5. W przypadku reklamacji wymieniamy towar na inny sprawny lub nowy lub naprawiamy towar. Aby złożyć reklamację należy przesłać reklamowany towar na adres firmy wraz kopią dowodu zakupu i wypełnionym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Towary reklamowane kupujący przesyła do sprzedawcy. W przypadku uznania reklamacji, sprzedający na własny koszt odsyła towar wymieniony/naprawiony. Koszt przesyłki reklamowanego towaru do sprzedawcy zwracamy klientom (konsumentom) według najtańszej powszechnej usługi np list polecony ekonomiczny. Klient musi podać numer konta do przelewu tej wartości – nie zwracamy przekazem pocztowym.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z wykorzystywania stosowanych materiałów eksploatacyjnych. W przypadku reklamacji odpowiada za szkody tylko do wysokości kosztu sprzedanego materiału.
  7. Numer konta na które należy wpłacać należności za zakupy w przypadku płatności z góry: POKBP 65 1020 2313 0000 3102 0626 0410
    Akceptowane formy płatności to: przelew bankowy, płatności elektroniczne.
  8. Przesyłki wysyłane są średnio w ciągu 3 dni roboczych i w maksymalnym terminie 7 dni roboczych. Standardowo nie wysyłamy natychmiast po złożeniu zamówienia i tego samego dnia.
  9. Odbiór osobisty jest możliwy w dni robocze od 9:00 do 16:00 w magazynie przy ul. Moniuszki 2 w Markach.
  10. Firma wystawia faktury VAT. Jeśli kupujący chce otrzymać fakturę musi podać dane do faktury wraz z NIP w zamówieniu.
  11. Reklamacjom nie podlegają materiały zużywalne takie jak baterie.
  12. Sprzedawane przez nas rozwiązania przeznaczone są do zastosowań amatorskich i nie są przewidziane do przemysłowego wykorzystywania. Oznacza to, że kupując u nas z przeznaczeniem do działalności gospodarczej okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i nie obowiązują zasady rękojmi.

    Reklamacje dotyczące zawartości przesyłek np. ich kompletności lub niezgodności z zamówieniem akceptujemy w ciągu 30 dni kalendarzowych. Nie akceptujemy reklamacji typu: “3 miesiące temu kupiłem u Państwa towar i dziś otwarłem i okazało się że brakuje kabelka”.
    Reklamacje jakościowe tzn. czy przedmiot nie został uszkodzony w transporcie należy zgłaszać bezzwłocznie. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania i jeśli opakowanie nosi wyraźne ślady uszkodzeń, a zwłaszcza wgniecenia czy zgniecenia należy odmówić przyjęcia przesyłki. Dodatkowo po odbiorze w obecności kuriera należy sprawdzić zawartość czy nie zostałą uszkodzona w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół szkody. Protokół spisujemy niezwłocznie tzn. tego samego dnia lub najpóźniej kolejnego. Nie akceptujemy zawiadomień o uszkodzeniu towaru np. po 2 tygodniach o odebrania przesyłki – w takim przypadku następuje domniemanie że to klient sam uszkodził zawartość (takie domniemanie przyjmuje firma przewozowa)

    Dokonanie zakupu w naszym sklepie oznacza akceptację w/w warunków. Jeśli kupujący ich nie akceptuje, prosimy nie dokonywać zakupu.

    *UWAGA: firma kurierska dostarczająca przesyłki może ulec zmianie bez uprzedzenia.